23.06.2010

Dance floor

Eller mangel på sådan. Jeg er på jobb og forsøker å piffe opp en daff kropp (min egen) med litt festlig musikk på øret, men føler meg fortsatt klam og slapp nede i katakombene som er Pax. Jeg aner solstråler fra oven. Heldigvis er jeg ikke fullt klar over værsituasjonen siden utsikten her fra kjelleren er begredelig, for om jeg hadde sett ut nå hadde jeg grått etter øyliv og skjønnlitteratur på et vått håndkle.

Det er St. Hansaften i dag og vi skal feire. Når og hvordan er fortsatt uvisst, men visst er det at jeg skal møte K, J og J og vi skal nok få til noe. Koke sammen noe heksebrygg og så videre. Inntil dess (som jeg jo ikke vet når er) skal jeg pakke bøker på duvende masaisko og lengte etter full frihet. Den er der et sted, bare et par millimeter utenfor rekkevidde.

Ingen kommentarer: