21.09.2010

Når hodet henger etter

Så forsøker jeg bloggen igjen; nå mer som en følge av at jeg har en datamaskin rett foran ansiktet hele dagen, og jeg rett og slett ikke kan la være å pille.

Sitter og later som om jeg får med meg det jeg leser på dette masterstudiet i kriminologi, og merker at jeg er et helt annet sted enn jeg egentlig burde være, ja, nå er jeg jo her på bloggen selv om jeg burde være ett eller annet sted i Bourdieus engelske utredelser om staten. Tar notater av ren og skjær dårlig samvittighet når det går opp for meg at jeg har lest tre tettpakkede sider med teoretiske utredninger uten å ha skrevet noe som helst. Snorkepurk uten struktur.

Ellers er hverdagen nettopp dét - hverdag. Kjempehverdag. Blir helt matt jeg, trøtt og matt, enda jeg har sovet skikkelig godt i natt. Nå er det imidlertid på tide å legge hodet i bløt for å forsøke å finne frem til det jeg egentlig skal gjøre. Og det er jo ikke å skrive blogg.

Ingen kommentarer: